Omnia Solutions

Actualidad

Infografia bàsica per als mitjans socials en internet - Omnia Solutions
  • 18-02-2016

Infografia bàsica per als mitjans socials en internet

Les infografies ens posen en situació ràpidament i de forma visual respecte a un determinat tema per això en aquesta Newsletter primer presentarem la informació visual i després passarem a estendre'ns una mica més sobre aquest apassionant món dels Social Media.

Infografia bàsica per als social media

Crea contingut de valor

El contingut és el rei! Aquesta sentència ha de quedar clara. Com ja vam veure en newsletters anteriors sobre el concepte Inbound Màrqueting el contingut que ofereix un valor a la teva audiència, que ajuda, que resol problemes, que és genuí, en definitiva, fes que t'adorin a través del teu contingut.

El contingut també és un pilar importantíssim per al SEO o posicionament en cercadors. És molt difícil indexar pàgines web que no tinguin un bon contingut, per tant, com a prioritat; crea contingut èpic congruent amb la teva oferta.

24/7

Les Xarxes Socials són 24 hores al dia 7 dies a la setmana, no descansen. Són un fantàstic mitjà de comunicació amb el client el qual mai voldrà veure's en la situació d'estar desatès per molt temps.

Atendre les queixes i solucionar-les és positiu, però no deixis que les teves xarxes socials estiguin repletes d'aquesta, posteja també contingut positiu que dongui diversitat a les teves entrades en el mitjà en qüestió.

Dóna sempre una resposta

No podràs satisfer a tothom però si pots respondre i donar resposta a tot el que se't plantegi. No donar resposta o esborrar els comentaris és no entendre de que va això de les xarxes socials, podem viure d'esquena a elles però aquestes sempre parlaran de la teva marca positiva o negativament en el cas que tingui certa rellevància. Per tant és primordial donar una resposta el més personal i ràpida possible.

Compromet-te amb la teva marca

És indispensable, sense compromís no hi ha credibilitat ni èxit, si no ens ho creiem com serem capaços de defensar els nostres productes o serveis? Compromet-te amb la teva marca en tots els mitjans, no mantenir actiu aquests diu molt del compromís que tens amb la teva marca i el teu sector. La teva competència si ho farà per tant el compromís ha de ser del mil%. Tingues una bona imatge i exerceix-la amb coherència en tots els mitjans socials. Això dirà molt de la teva marca, empresa o marca personal.

Sigues autèntic, escriu el teu propi contingut, és la teva visió la que importa no la dels teus competidors. És igual si un tema està més que tocat, troba la teva audiència i explica'ls la teva història de forma personal, t'escoltaran.

Crea empatia amb la teva audiència

Els missatges institucionals de les empreses o corporacions d'antany són part d'un temps passat. Parla de tu a tu, pregunta't: Una persona parlaria així? Som éssers humans parlant amb éssers humans per tant dirigeix-te a ells com ho faries en la realitat.

Resol problemes

Tan fàcil i tan difícil al mateix temps però cal intentar resoldre tots els problemes que se'ns plantegin en els mitjans socials digitals. Si vols que la teva audiència t'estimi, i no només això, si vols que t'estimin sempre, facilita'ls la vida resolent-li els seus problemes.

Tothom és un Influencer

No menyspreïs a la teva audiència doncs tothom té un radi d'influència en els seus entorns socials pel que no és bo menysprear a ningú. Tracta'ls sempre amb el màxim respecte encara quan ells puguin estar mancats d'est.

Utilitza tècniques Inbound per vendre

Cal enamorar a l'audiència, i això s'aconsegueix amb tècniques Inbound. Generar leads és el més semblat a festejar amb la teva parella, cal seduir, no val anar tan al gra com per dir-li a la teva audiència: Compra'm! Perquè el primer que un pensa és en què guanya si et compra? Què li ofereixes? Per què haurien de confiar en la teva marca?.

La confiança és el pilar bàsic perquè es dongui una venda i és per això que cal treballar aquest concepte molt abans de dir-li a algú que et compri.

Compartir