Disseny de Landing Page i com centra l'atenció dels teus usuaris

03.10.2016
Disseny de Landing Page i com centra l'atenció dels teus usuaris

Què és una Landing page?

La traducció literal seria Pàgina d'aterratge és a dir, quan un usuari arriba per primera vegada una pàgina qualsevol de les nostres webs. Quan això passa estem d'enhorabona ja que un usuari que ens troba és un possible seguidor, una possible venda, descàrrega o qualsevol dels objectius que ens hàgim proposat.

És per això que nostres pàgines d'aterratge han de captar l'atenció de l'usuari i persuadir-ho perquè arribi a convertir les expectatives en accions reals.

Les Landing Page ens ajuden a:

Classificar millor el nostre contingut.

Això és molt interessants si tenim uns serveis o productes molt diversificats.

Redirigir l'usuari a l'objectiu concret.

És molt important que l'usuari senti que està en el lloc adequat respecte a la cerca que ha fet, en cas contrari no li interessarà el contingut i tancarà la pàgina.

Potenciar campanyes puntuals respecte a un producte o servei concret.

Les Landing pages són ideals per promoure aquestes campanyes en internet ja que tenen un missatge molt concret.

Segmentar el tràfic al teu web.

En segmentar el tràfic podrem contrastar el nivell d'interès dels nostres productes o serveis que té la nostra audiència.

Convertir més.

En estar dissenyada per potenciar una acció concreta serà més fàcil per al client potencial que compri directament o contacti amb nosaltres

 

Elements que centraran l'atenció del teu usuari:

Elements de disseny d'una Landing Page

Títol:

Crea títols amb impacte que aconsegueixi l'atenció del visitant

Texte:

Reforça el títol amb un text promocional i que continguin les paraules clau més importants per al SEO.

Imatge:

Una bona imatge del teu producte o servei farà que converteixis millor els teus objectius.

Formulari:

Ja sigui de venda o inscripció el formulari és un element clau perquè el visitant deixi les seves dades. Aquest tindrà una crida a l'acció és a dir, un element que incita ha fer una acció, ja sigui en forma de botó o títol.

Beneficis.

Que forma ajudarà el teu producte o servei al teu client potencial? Aquesta pregunta cal resoldre-la en aquest apartat, més que vendre les funcionalitats cal vendre els beneficis de comptar amb el nostre servei. Recorda ser el més esquemàtic possible ja que el lector sol escanejar la web i quan troba un titular que li crida l'atenció és llavors quan para i llegeix.

Secció de credibilitat:

En aquest apartat tractarem de mostrar missatges positius que potenciïn la nostra credibilitat per exemple: testimoniatges, parlen de nosaltres…, certificacions etc.

Crida a l'acció:

Tornarem a recordar amb una altra crida a l'acció l'objectiu de nostra Landing Page i un botó que apunti al formulari d'inici.

Compartir en les xarxes socials.


Informació de contacte.

 En la imatge hem vist un exemple d'estructura de Landing Page amb tot el detallat. Això no implica que totes hagin de ser així, hi hauran que utilitzin video, que no tinguin formulari o que tinguin una estructura més original i menys típica. En tot cas la comesa d'aquestes pàgines web és el mateix: retenir a l'usuari perquè es quedi amb nosaltres i converteixi un o més dels nostres objectius. 

Aconsellem construir aquestes pàgines úniques amb un missatge positiu i amable. Seguir els conceptes del Inbound màrqueting és un bon exemple de com es construeix un missatge amable que persuadeixi i atregui a futurs clients. 


Gracias por compartir en:


Conoce más sobre:

Publicitat online (10) Disseny web (14)

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerle una mejor experiencia y servicio. Si continua navegando consideramos que acepta su uso. Más información aquí.

Cerrar