Què és el copywriting en web i com pot ajudar-te a vendre més

05.12.2016
Què és el copywriting en web i com pot ajudar-te a vendre més

Molts ens hem preguntat perquè el meu web no ven o no té el “ganxo” que necessitem perquè els nostres usuaris es quedin a la nostra web el temps suficient com per fer una acció que ens reporti un resultat.

Hi ha alguns factors a tenir en compte però tant el disseny com el que estem explicant són crucials perquè nostra web tingui una bona salut. Avui ens anem a centrar en el que expliquem i aquí la figura del Copywriter és crucial.

Què és el copy?

És Copy no és només un text publicitari en una pàgina web si no que és una peça creativa que conjuntament amb el disseny s'encarrega que els usuaris connectin amb la idea o objectius de les marques. L'objectiu és que aquesta idea cali en l'usuari de manera clara, simple i directa.

Aquest és fonamental per construir la identitat de la nostra marca i per això és important seguir aquestes directives abans d'executar el copy:

Conèixer el nostre target


Definir la personalitat del nostre client o usuari


Definir el llenguatge en el qual parla la nostra marca


Estudiar el comportament de l'usuari potencial o objectiu

Què aconseguim amb un bon copy?

Un copy complirà la seva funció:

Quan els usuari aconsegueixin fer els objectius creats per l'empresa el més ràpid possible o en la menor quantitat de passos.


Quan s'entén el missatge amb claredat sense ambigüitats.


Quan l'usuari es veu impulsat a realitzar una acció tal com:

registrar-se, subscriure's o comprar.

Quan s'integra en el disseny de la web sent una peça única i inseparable

Molts dels nostres clients han vingut a nosaltres amb la idea preconcebuda que una imatge val més que mil paraules. Diguem que no és del tot correcte, el millor seria pensar que la imatge i les paraules han de comunicar el mateix i han d'estar integrades apuntant en un objectiu comú.

Un bon disseny pot exaltar un bon copy però un mal copy pot arruïnar-nos un gran disseny i l'experiència d'usuaris a la web simplement perquè el missatge no arriba a comunicar el que es proposa.

 Els usuaris decidiran convertir els nostres objectius si el que veuen i el que llegeixen els influeix en la presa de les seves decisions.
En Omnia sempre recomanem els serveis d'un professional per redactar el contingut d'una web o producte digital. Est ha de treballar braç a braç amb l'equip de disseny per implementar-ho de forma correcta ja que el copy i el disseny com hem dit anteriorment, han d'apuntar a la mateixa adreça. 


Gracias por compartir en:


Conoce más sobre:

Branding Corporatiu (13) Empresa 2.0 (23) Ecommerce (6)

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerle una mejor experiencia y servicio. Si continua navegando consideramos que acepta su uso. Más información aquí.

Cerrar