Què és el SEM?

SEM és l'acrònim en anglès de Search Engine Màrqueting, és una forma de màrqueting en Internet que busca promoure els llocs web mitjançant l'augment de la teva visibilitat en el motor de prop de pàgines de retultados a través dels enllaços patrocinats dels cercadors i per tant aconseguir una millor visibilitat del nostre negoci en Internet.

SEO-SEM millora de resultats

La finalitat del SEM és aparèixer als enllaços patrocinats o campanyes d'anuncis per clic en els cercadors per aconseguir una millor visibilitat del nostre negoci.

Determinarem el teu públic en Google Adwords, Yahoo o un altre tipus d'anuncis de pagament per clic. La teva audiència de PPC (pagament per clic) serà diferent de la campanya d'optimització per retultados “naturals”, dada que tindrem en compte a l'hora de de optimitzar la millor llista de paraules clau per a la campanya.

Els passos a seguir en PPC són molt similars als descrits en aquesta Web sobre el SEO. T'ajudarem a triar les paraules clau que poden generar més tràfic amb el menor cost possible i després d'aquest primer tria ajustar la campanya per obtenir el teu millor rendiment.

SEM és una gran opció si vols tenir resultats immediats o fer campanyes puntuals de promoció de la teu negoci.

 

¿Estás interesado en este servicio?

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerle una mejor experiencia y servicio. Si continua navegando consideramos que acepta su uso. Más información aquí.

Cerrar