Google PLUS per a empreses i negocis locals

21.04.2015
Google PLUS per a empreses i negocis locals

Si la teva empresa té local, has d'estar en Google PLUS per petita que sigui

En aquesta newsletter us volem parlar de com Google + està afectant al posicionament en Google de forma rellevant i fonamental.

El posicionament local s'ha vist afectat molt positivament amb l'auge d'aquesta xarxa social, els negocis amb una posició física o local han vist com podien posicionar-se sense necessitat fins i tot de tenir una Web.

Per tant estem parlant d'una eina molt útil que ens ajuda a trobar nous negocis en la nostra localitat.

 

Amb un exemple ho veurem més clar

Anem al nostre navegador favorit i posem Google https://plus.google.com/local/ aquí tindrem un cercador que ens retornarà cerques en funció de la nostra localització.

Cerques a Google

Veiem que amb la cerca que acabem de fer, Google ens retorna una llista dels locals més rellevant prop de la meva situació.

resultats de cerca

Les fitxes ens mostren les ressenyes i comentaris dels usuaris internautes que han consumit el producte o servei de les empreses, també podem valorar el negoci, escriure comentaris o compartir-ho a les nostres xarxes socials.

Si ens adonem és summament interessant per al nostre negoci la necessitat de tenir un compte en Google My Business relacionar la nostra situació en Google Maps amb el nostre compte en Google +.

Un servei de qualitat és més necessari que mai

Internet és un altaveu per a les bones i males crítiques dels nostres negocis i les Xarxes Socials convertint-se en l'instrument ideal per difondre l'opinió dels nostres usuaris (clients).
Sent conscients d'això, les empreses tenim el deure donar un servei més efectiu que mai, ja que una bona valoració en les ressenyes dels nostres usuaris tindrà més avantatges sobre la seva competència i la posició respecte a aquesta.

Haig de tenir una Web per fer-me un compte de Google + per a empreses?

Rotundament NO. Podem crear-nos un compte en Google My Business, crear el nostre mapa local en Google Maps i tot això vinculat al nostre Google + d'empresa.

És més, podríem tenir una estratègia de comunicació a la xarxa social de cercador més famós i posicionar el nostre contingut compartit en les cerques de Google.

Sona bé veritat? Si i és gratuït! Però ja hem parlat anteriorment en les nostres newsletters la necessitat de tenir una estratègia de Marca que englobi la nostra presència en internet, i això passa per tenir una imatge pròpia, corporativa, i per això és necessari tenir la nostra pàgina Web.

La importància de Google Maps

Google es nodreix d'aquesta informació geogràfica per presentar les seves cerques. Si et fixes en aquest cas mostra en l'esquerra la seva posició i en la dreta el mapa d'enllaç a Google Maps.

Primers llocs a Google

Com hem vist Google ha anat innovant i es nodreix de diverses plataformes per localitzar els nostres negocis.

En conclusió:

És molt important que tinguis en compte la teva SEO a nivell local si vols anar escalant posicions a poc a poc, primer a nivell local i anar creixent fins a aconseguir que el teu negoci adquireixi una posició destacada en internet.

Aquestes eines són de gran ajuda a més de ser gratuïtes, per molt petit que sigui el teu negoci desitjaràs que et trobin i Google és el número u a mostrar cerques, així que tenint en compte això i que el 60% d'aquestes cerques es fan a través dels smartphones o telèfons intel·ligents, ens dóna una idea fantàstica de com crear aquestes molles de pa que necessiten els usuaris perquè et trobin.


Gracias por compartir en:


Conoce más sobre:

Branding Corporatiu (13) SEO (8) Web 2.0 (16) Xarxes socials (13) Empresa 2.0 (23) Utilitats (10)

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerle una mejor experiencia y servicio. Si continua navegando consideramos que acepta su uso. Más información aquí.

Cerrar