Actualitat

Inici   >   Actualitat   >   Coneixes el fascinant cas Pastas Gallo i la seva reputació Online?

Coneixes el fascinant cas Pastas Gallo i la seva reputació Online? - Omnia Solutions

Coneixes el fascinant cas Pastas Gallo i la seva reputació Online?

17-08-2015

En aquesta Newsletter aprofundim en el Branding digital amb el concepte Ambaixadors de marca, una figura interessant que es dóna en la consolidació de la comunicació digital. En l'article d'avui veurem un cas molt singular alhora que apassionant, ja veureu de la importància de tenir una comunicació on-line efectiva i si no la teniu permet-nos recomanar-te que et posis les piles com més aviat millor.

Entrant de ple en la pràctica

Abel Navas, un noi inquiet de 29 anys que es va preguntar  juntament amb una amiga, si en tots els paquets de sopa de lletres de Pastas Gallo es podien trobar totes les vocals i consonants, amb el que li va portar a explicar diverses vegades el contingut dels paquets arribant a la conclusió que faltaven la “O” i la “W”.

Així que Abel després de descobrir l'absència d'aquestes dues lletres, va escriure una carta a Pastas Gallo explicant-los la seva troballa, va decidir crear aquest blog mefaltanletras.blogspot.com.es/ per mostrar a la xarxa com anava transcorrent la història de la seva petita aventura. Al poc temps el seu blog va ser compartit per “Meneame” el qual va tenir un efecte viral que va fer que centenars de blogs discutissin del tema.

L'equip de comunicació de Pastas Gallo no s'ho va pensar ni un instant, va escriure diversos missatges personalitzats a Abel per respondre a la seva curiositat. Aquella bona comunicació va acabar amb una invitació d'Abel a les instal·lacions de la fàbrica i mesos més tard va rebre un paquet al seu domicili perquè pogués comprovar que l'empresa havia introduït les lletres que faltaven.

Efectivament com a bon curiós Abel ho va comprovar, i no només va veure que havien afegit l'O, W i la Ñ, si no que a més també estava la Ç, lletra tan sol·licitada al mercat català.

Pastas Gallo no només va actuar bé en la seva política de comunicació si no que es va avançar i va afegir més lletres, va ser capaç de donar la volta a la situació que va acabar reforçant el compromís en els seus consumidors

Conclusió

El cas d'Abel Navas és peculiar i alguns podran dir que una miqueta extrem, però el cas és que aquesta actitud de compromís com a consumidor, fa que aquests perfils a la xarxa tinguin un credibilitat notòria que satisfà a la seva audiència, sent els veritables ambaixadors de marcas.

Nosaltres, la petita i mitja empresa, hauríem de donar resposta a les inquietuds que els nostres consumidors tenen a través d'una comunicació real amb el consumidor ja que critiquen, recomanen o lloen els seus productes favorits en un paper actiu a través de les xarxes socials.

Compartir


  Tornar
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.